Fəaliyyətində yaradıcılıq və eksperimentlərdən hec vaxt çəkinmə - Mike Volpe
1 USD = 1.7001 AZN
1 EUR = 2.0087 AZN
REKLAM NÖVLƏRİART & DESIGN MULTİMEDİATRENDLƏRTEXNO-XƏBƏRƏLAQƏ
Netty

Diskussiya

Azərbaycan telekanalında biabırçı tərcümə - VİDEO (16+)26 Noyabr, 2016Ötən gün gecə saatlarında efirə gedən "Kabus və zülmət" filmində personajlardan biri qeyri-etik ifadələr səsləndirib.“Sevimli dad”ın sosiskalarında şok əxlaqsızlıq02 Dekabr, 2015“Sevimli dad” şirkətinə məxsus uşaq sosiskalarının üzərində biabırçı reklam şəkli yerləşdirilib.Bir loqonu yaddaşa həkk edən cəhət nədir ?27 Oktyabr, 2015"Apple" loqosu istifadə edilərək aparılan araşdırmanın ortaya qoyduğu nəticələrə görə sıravi insanlar, çox yaxşı tanıdıqları və davamlı təmasda olduqları markaların logolarını bütün detallarıyla yadda saxlaya bilmirlər.Fədakarlıq yoxsa anti-reklam ?18 İyun, 2015yaxa.org saytında dərc olunan bir araşdırmanın nəticəsində belə məlum olub ki, ölkədə satılan əksər dondurmalarda bağırsaq çöpü yaradan bakteriyalar mövcuddur. Araşdırmaya görə dünyanın əksər ölkələrində dondurmaların üzərindəki yararlılıq müddəti 90 gün qoyulursa ölkədə satışa çıxarılan dondurmaların üzərində 1 illik yararlılıq müddəti qoyulması da şübhə doğuran məqamlardan biridir.Viral reklamlara münasibətiniz necədir ?02 May, 2015Yaşadığımız əsrdə reklamçılıq sektorunun edə biləcəkləri demək olar ki sərhədsizdir. Ağıla gələn və gəlməyən bəzi reklam strategiyaları, istehlakçının bir seçim etməsini istəməkdən daha çox onu hipnoz etməyə yönəlib desək yəqin ki yanılmarıq. Sosial şəbəkələrdə "Nar"-ın yeni loqosunu gülüş obyekti etdilər24 Aprel, 2015Bəs siz "Nar"-ın yeni imici haqqında nə düşünürsünüz ? Fikir və mülahizələrinizi facebook səhifəmizdə paylaşın.Sizcə burda nə yazılıb ?06 Aprel, 2015 Yerli reklam çarxlarına olan münasibət necədir ?03 Aprel, 2015Advertising.az saytı olaraq ,bu gündən etibarən ölkəmizdə fəaliyyət göstərən şirkətlərin, Bakıda keçiriləcək Avropa İdman Oyunlarına həsr olunmuş tanıtım xarakterli reklam çarxlarının müzakirəsinə başlayırıq.Bu zərurət hazırda ölkəmizdə çəkilən bir çox sosial və ticari məqsədli reklam çarxlarının məzmun və mahiyyət etibarilə aşağı səviyyədə olmasından irəli gəlir. Ümidvarıq ki açdığımız mövzu və olunacaq müzakirələr az da olsa bu sahədə olan çatışmamazlıqları aradan qaldırmağa yardım edəcək.